myTaste.se

Sponsrad video om Findus torskrygg

 
Jag har fått ett nytt erbjudande, om att lägga in en sponsrad video.
Är så glad, att jag fick möjlighet att skriva om den här produkten igen
Glad eftersom jag ofta använder mig, av torskrygg från Findus. 
De är så enkla att, ta fram från frysen och tinar snabbt.
Gillar inte ben i fisken, och med torskryggsbitarna, behöver jag inte oroa mig för det.
 
Ska i de kommande veckorna, lägga fram nya recept på fisk, i kategorin,
studentmat och ensamhushållsmat. 
Då kommer jag att använda mig av styckfrysta torskryggsbitar.
Det innebär att ni redan nu, kan handla hem bitarna.
Då har ni dem redo, när jag kommer med förslag, på vad man kan använda dem till.
 
Här kommer ett par förslag, som ni kan använda torskbitarna till redan nu;
 
 
Kan bara hålla med i sponsrat inlägg Findus och Tina Norström, det blir JÄTTEGOTT.