myTaste.se

Tack alla besökare

Tack!!!!!
 
Med dessa underbara tulpaner, vill jag tacka alla er besökare på min blogg.
igår, slogs alla rekord jag tidigare haft på min blogg.
På en dag hade jag 550 besökare, och dessa fantastiska besökare, tittade på 873 sidor.
Är så tacksam och det motiverar mig till att fortsätta skriva in mina recept.
Så tack till er alla, och skriv gärna en kråka om ni gillar recepten, eller har några önskningar på recept.
 
Lola
 
 
#1 - - Elin Berg:

Grattis till besökarna!!

Svar: Tack, så gulligt av dig/Lola
Carola Fröjd

#2 - - Angela :

Hej Lola,

Maila gärna mig då jag undrar om du skulle vilja skriva ett sponsrat inlägg för Findus - hör av dig så berättar jag mer. Och Grattis till framgången.

Svar: Tack Angela för ditt besök. Har svarat med ett mail till dig angående din fråga./ Lola
Carola Fröjd