myTaste.se

Sponsrad video om Findus torskrygg

Jag har nått en ny milstolpe med min blogg.
Min blogg har gått så bra att, jag fått ett erbjudande, om att lägga in en sponsrad video.
Är så glad att jag fick möjlighet att lägga ut just den här videon, för den här produkten kan jag verkligen stå bakom, annars hade jag inte ställt upp.
Det är en glad skåning, liksom jag som älskar mat, som presenterar en produkt som jag använder, minst varannan vecka.
Det är Findus Torskrygg, en produkt som är lätt att tillaga, enormt prisvärd och det bästa, man slipper pilla ben.
 Alla i vår familj är fiskälskare, men det kvittar nästan vad toppingen är på en fisk, om inte råvaran, det vill säga fisken är god, så blir inte slutresultatet bra.
Just att de redan är i portionsbitar, är ytterliggare ett plus.
Man kan själv bestämma hur många bitar man behöver, bara till att klippa av antalet, och lägga tillbaka resten i frysen.
Perfekt om man är ensamstående, eller student.
Lätt att tina upp lite försiktigt i micro, eller i vatten, som jag brukar göra.
Jag tappar upp lite ljummet vatten i vasken, lägger ner hela fiskpaketet, och låter det ligga där i 20 minuter.
Vänd lite på paketet, i bland, och vipps så är det tinat.
 
Kolla i min blogg, under kategori fisk och skaldjur så hittar ni massa recept där jag använt, findus torskrygg, tex. Ugnsstekt torskryggGratinerad torskrygg och Tapenadetoppad torskrygg
Kan bara hålla med i sponsrat inlägg Findus och Tina Norström, det blir JÄTTEGOTT.