myTaste.se

Sjukligt trött på att vara sjuk

Nu har jag varit kass i snart en hel vecka. Det började förra veckan när jag tog emot nya stolar på jobbet, det innebar en massa bärande på stolar, inte bra! Min nacke protesterade med att sätta igång en migrän, natten till onsdag. Det blev en envis huvudvärk, som höll i sig till fredag, då infaller sig en dunderförkyldning. Jag har hostat och hostat, med följden blev att när jag vaknade i morse efter bara ca. 3 timmars sömn, lät jag som en skata. Jag har hostat i sönder halsen,fick kracksa fram ett meddelande till jobbet, och sen fick jag bli tyst. Det blir en tyst och lugn kväll för familjen, inte för att jag varit vidare sällskaplig i helgen heller. Nu får jag bara hoppas på bättring..........
#1 - - Syster:

Krya på dig. Kram Liselotte

#2 - - Ann-Sofie:

Det går en massa olika förkylningar just nu...Den ena värre än den andra. Tydligen har du sprungit på en "elak" variant... Hoppas att du kryar på dig så fort som möjligt.