myTaste.se

Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till min blogg.
 
Är ni som jag, älskar att sitta och bläddra i kokböcker och bland recept. Ibland hittar man något och bestämmer sig för att prova, och rätt så ofta blir man besviken när man har följt recepten i böckerna till punkt och pricka. Det blir smaklöst eller så ser inte resultatet ut som på bilden i boken. Det blir ofta att jag lägger till eller ta ifrån någonting, för att det ska passa min smak. Tanken med min blogg är att jag har provat alla recept först på min familj, som får vara försökskaniner, innan jag lägger ut recepten.

Det kommer att bli blandade recept eftersom vi i vår familj, vilken består av två föräldrar och två tonårsbarn, både har gluten- och lactosintollerans, samt försöker äta enligt Gi, så mycket det går. Välkomna till vårt matbord!

#1 - - Liselotte:

Ser jättegott ut. Ska testa.