myTaste.se

Fortsättning på Mandelmannsträdgårdar

Här kommer fler bilder från besöket på Mandelmann, titta och njut.





Inne i det här växthuset,  satt vi och fikade, inte helt fel, eller vad tycker ni?





Snacka om höga häckar av solrosor, de var säkert 2 - 3 meter tjocka.





I det här växthuset växte tomater och gurkor.







Grannen på bild bakifrån, den här bilden behöver hon nog inte godkänna.






Överallt hade de fixar sittplatser, den här hade jag gärna haft hemma, kolla bänken gjord av en halv trädstam.




Basilika i långa rader vackra som blommor.







Här ser ni lite av grönsakslandet.





Äppelallén med lavendel längs med gångarna.





En av dammarna som fanns där.



På gångarna hade de lagt ull, jag provade att gå på den, en mysig känsla, men jag tror inte jag vill ha det hemma på mina gångar.





Fler grönsaksbilder.




Blommer fanns planerade överallt, här är en blomma för dagen.



Fler bilder på ullen.





Här sitter några och fikar mitt i grönskan, tänk det växer upp under ett par månader.








Visst är det vackert?







Måste avsluta med ytterligare en bild på sötnosen vi träffade, hur kan man få vara så söt?